Opel Customer Excellence Award till Gustaf E Bil

Sticker2016

Det är med stor glädje och stolthet som Gustaf E Bil i Vara har tagit hem den respektfulla titeln Opel Customer Excellence Award 2016.

– Personalen i Vara är ett väl sammansvetsat gäng som lägger ner ett stort engagemang för att kunderna ska känna sig väl omhändertagna. Jag blir inte förvånad över att de hör till de främsta i Sverige när det gäller kundbemötande. Det visar också att Gustaf E Bils målmedvetna arbete med att sätta kunden i fokus ger resultat, säger Lennart Larsson Servicemarknadschef på Gustaf E Bil.

Gustaf E Bil är stolta över utmärkelsen och tacksamma för att våra kunder känner sig uppskattade av vårt bemötande. Opel Customer Excellence Award delas ut av Opel Sverige varje år och ges till de Auktoriserade Opelåterförsäljarna som har högst kundnöjdhet under året.

– Hatten av och ett stort grattis till vinnarna som gjort det där lilla extra för sina kunder och tar hem 2016 års Opel Customer Excellence Award, sa Opel Sverige i samband med att vinnarna presenterades.

Opel-Customer-Excellence-Award-Vara
Martin Karlson Servicechef i Vara tar emot priset av Johan Brusing, Regionchef Servicemarknad Opel Sverige.

 

Skrivet den: 2016-09-16